بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

وسایل لازم برای روز زمینی شدن فرشته تون

1392/2/16 13:41
نویسنده : زهره و شانتیا
4,070 بازدید
اشتراک گذاری


لوازم ساک نی نی برای بیمارستان:
1-ساک نی نی+ پوشاک
- ست بیمارستانی شامل دورپیچ، کلاه، پاپوش، سرهمی و پیشبند
-دو دست لباس سایز صفر(زیر دکمه ای رکابی ،بلوز،شلوار)-کلاه،جوراب،پیش بند(واسه بعد از تولد تو بیمارستان)
-یک دست سر همی کامل+پاپوش+کلاه(واسه آوردن نی نی به خونه)
2-شیشه شیر-پستونک
3-یه بسته پمپرز
4-حوله کلاه دار بزرگ
5-پتو دور پیچ
6-دستمال مرطوب+ کرم سوختگی و دستمال خشک کن بچه
7-کریر

                           party0038 Free Party Emoticons

لوازم ساک مادر برای بیمارستان:
1- چندتا شورت نخی بزرگ،سفید و یکبار مصرف
2- نوار بهداشتی بالدار بزرگ و جذب خیلی بالا دو بسته
3-سوتین بزرگ(شیردهی) دو تا
4-قطره شیرافزا
5-کیف لوازم آرایش+برس و آینه
6-یه دست لباس واسه برگشت از بیمارستان
7-کمربند لاغری
8-شناسنامه-کارت ملی-دفترچه و کارت بیمه-برگه پذیرش بیمارستان-تمامی آزمایشها و سونوگرافیها در یک پوشه
9-دمپایی-بشقاب-لیوان-فلاسک چای-چای کیسه ای-کمپوت گلابی-قاشق و چنگال-چاقو-چند تا کیسه فریزر و بزرگتر
10-حوله
11- لباس خواب آستین بلند جلو دکمه دار
12-دفترچه یادداشت و خودکار+شارژر موبایل
13- روکش توالت فرنگی- ضد عفونی کننده دست- اسپری ضد عفونی کننده ( برای دستشویی )
14-پماد آ-د

                            party0019 Free Party Emoticons
ساک پدر
1- دوربین + شارژر
2- شارژر موبایل
3-کیف پول + کارت بانکبرای پرداخت هزینه ها
4- چند عدد آبنبات
5-هدیه‌ی احتمالی (!) برای مادر و نوزاد

البته خیلی چیزا ممکنه بسته به سلیقه شما کم یا زیاد بشه فقط خواستم به بعضی دوستان که نمی دونن چی لازم می شه کمک کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بهنود
14 اردیبهشت 92 15:46
به سلامتی ایشالا چند وقته دیگه عکسای بارسین جون رو بزارین. راستی مامانی بارسین جون.کمپوت اناناس هم باخودتون ببرین اگه سزارین هستین خیلی خوبه اب اناناس برای جذب بخیه ها .چون یه چند ساعت نباید چیزی میخوردم دکترم به من گفت اب کمپوت اناناس بخورم.یه بوس تپل واسه بارسین جونم.که ایشالا قدمش خیرباشه .و کارای بابایی و مامانی جوربشه برن شمال.
سیب سرخ کوچولو
14 اردیبهشت 92 19:20
سلااااام زهره جون.به من گفتن اوایل خرداد چون زایمان طبیعی میخوام زمان مشخصی نداره ولی 7خرداد 40هفتگیش تموم میشه.من تا اون موقع وقت دارم برای اینکه دردم شروع بشه.من خودم تهران دنیا اومدم مشهد بزرگ شدم اهواز زندگی میکنم چون شوهرم اهوازیه.اوج پیچیدگی.انشاالله به سلامتی دنیا بیاد بارسین جون.راستییییییی بعضی بیمارستانخا نوار بهداشتی قبول نمیکنن خودتم باید پوشک سایز بزرگ بزنی.قانون بعضی بیمارستاناست


مامان آیهان کوچولو
16 اردیبهشت 92 20:27
دستت طلا زهره جون.منم خیلی استرس ساک بیمارستانو دارم میترسم یه چیزی جا بمونه. ایشاالله صحیحو سالم گل پسرتو بغل بگیری گلم.
مامان باران
17 اردیبهشت 92 8:20
سلام ماماني بارسين جون.ممنونم از اين راهنمايي خوبت واسه وسايل.تاريخ زايمانتو كي گفتن؟من حساب دكترم ب حساب سونو فرق ميكنه.نميدونم چرا؟حسابي خسته و كلافه ام.دير روزام ميگذره.
مامان امیرمحمد
18 اردیبهشت 92 13:18
سلام عزیزم،ما هم منتظر به دنیااومدن فرشته کوچولو هستیم، به موقع و سالم بیا بارسین جون!
عاطفه مامان الای
19 اردیبهشت 92 15:46
ممنون از راهنمایی تون .کد رو مخفی ندادم خوندی یادداشت کن چون هر چی بزارم با این کد میزارم بعدش پیام رو پاکش کن منتظر نینی هستیم ایشالا به سلامتی به ویلاگ سیب سبز من همسر بزن www,elana.niniweblog.com
مهدیه
21 اردیبهشت 92 10:00
این مورد پنجم خیلی مهمه ها! چند بار به همسرت یادآوری کن مبادا فراموشش کنه!!
مامان آیهان کوچولو
22 اردیبهشت 92 10:07
فکر کنم چند روز بیشتر نمونده
زهرا(✿◠‿◠)
22 اردیبهشت 92 12:19
منتظر تولدتیم جوجه کوچولو.... ناااااااز......بیا بغل خاله!!!!
فاطمه جون
22 اردیبهشت 92 12:46
سلام زهره جونی امروز خیلی خوشحالم اخه دختر خاله ام سوگند هم چند ساعت پیش زمینی شد خیلی خوشگله وایییییییییییییییی امیدوارم بارسین جون هم به سلامتی زمینی بشه خانمی دوستتون دارم بای