بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

بارسین و مامانی

1392/11/4 0:08
نویسنده : زهره و شانتیا
2,462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کارمند کوچولو

 

عزیز دلم مامانی واقعا  شرمنده ام که شما رو تو گرما و سرما با خودم می برم سر کار و اینطوری اسیر کارای مامانی. اینم چند تا عکس از کارمند کوچولوی مامان و بابا . 

فندق مامان , وقتی مامانی راه می رم شما هم دستت رو دراز می کنی و هرچی رو می تونی می گیری 

مامانی کی می ریم خونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من خسته شدم

ای فدای اون خنده هات برم منننننننننننننننننننن

راستی این کلاه خوشگل رو که همه عاشقش شدن مادر جون ( مامان بابایی ) برات بافته ,دست گلش درد نکنه

این روروئک رو خاله فرزانه بهمون داده تا توی کارخونه ازش استفاده کنیم و مجبور نباشیم روروئک خودت رو مرتب ببریم خونه و شرکت( دستش درد نکنه ).تا یادم نرفته بگم که اصلا روروئک رو دوست نداری و فقط 5 دقیق توش می شینی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

عاطفه مامان ستیا
4 بهمن 92 1:14
واااااااااااای زهره جون دلم کباب شد واسه بارسینم مخصوصا اون عکسی که نوشتی مامان خسته شدمممممممالهی بگردمالبته آفرین به این مامان پرتلاش که واسه آینده نی نیش تلاش میکنهعکسا خیلی ناز بودن مخصوصا بارسین با اون کلاه نازشششششش عزیز دلم ممنون
مامان آیهان کوچولو
4 بهمن 92 22:37
الهی فدات شم خاله کاش نزدیک بودیم تا وقتی سر کاری من نگهش میداشتم هم تو خسته نمیشدی من بارسین هم اینکه دو تایی با آیهان بازی میکردن. مرسی گلم خیلی لطف داری
مامان مبینا
5 بهمن 92 19:11
قربون پسر خوشگلمخیلی نازی فدای چشمهای نازت بارسین گلمما اپیم
الهه
5 بهمن 92 22:35
سلام دوست گلم چه پسر نازی داری ماشالله خدا براتون خفظش کنه فدای این پسر کوچول بشم که با مامانش میره سر کار با اجازتون لینکتون کردم خوشحال میشم شمام ب ما سر بزنی
مامان شيدا و روشا
6 بهمن 92 1:53
اخي طفلي بارسين جون ....حسابي خسته ميشه ...اما ماماني شما غصه نخور بارسين جون به شما افتخار ميكنه كه اينقدر پر تلاش و پر توان هستين ...ماماني خدا قوت
خاله شيدا و روشا
6 بهمن 92 9:04
الهي فداش شمهميشه دلم واسه مامان ها كارمند و ني ني هاشون ميسوزه اما الان بيشتر تر ناراحت شدم اما بازم خوبه كه پيشتون هستش ماماني،به جزء جاي كه خسته شده بقيه اش معلومه كه بهش خوش ميگذره چه كلاه خوشگليييييييييييييي،دست مادرجون درد نكنه،اتفاقا همين كه عكس ها رو ديدم با خودم گفتم چه كلاه نازي
مامان امیرمحمد
6 بهمن 92 13:18
کارمند کوچولوی خاله چه کلاه قشنگی داری عزیزم،فدای اون خنده هات قشنگم خسته نباشی مامانی
مــآمــآنـے
6 بهمن 92 15:21
سلام عزیزم خوبی؟ ماشالله هزار ماشالله چه با نمکه گل پسر خدا حفظش کنه
مهدیه
7 بهمن 92 10:09
می بریش آزمایشگاه زهره جون؟ خطرناک نیست؟ میدونم مجبوری ها ولی هیچ راهی نداره نبریش تو اون محیط؟
مامان معین
7 بهمن 92 12:43
جان الهی قربونت برم من خیلی دلم سوخت . آفرین به این مامان با پشت کار قوی . خدا حفظش کنه
آزاده (مامان رایان کوچولو)
7 بهمن 92 17:28
ای جانمممممممممم.قریون این کارمند کوچولو زحمت کش.په کلاه نازی داری خاله جون
زهرا مامان هیوا
8 بهمن 92 1:11
یعنی به این میگن پسر پرتلاش که از الان میره سرکار عزیزم بهتون افتخار میکنم برای منو هیوام دعا کنین که قراره برم سرکار و سخت نگذره به دخترم گرچه یه ساعتاییش رو میتونم بزارمش پیش مامانم و مجبور نیستم اینجوری نگهش دارم
خاله
8 بهمن 92 18:30
خدا حفظش کنه وب دختری آپه بدو بیاااااااااااااااااااااااااا هرروز با خودت می بریش سرکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اجازه میدن؟؟؟؟
مامان امیرمحمد
9 بهمن 92 9:35
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ این گلها تقدیم به شما دوست خوبم
عاطفه مامان ستیا
9 بهمن 92 16:06
سلام به زهره جون وبارسین طلایه سوال داشت عزیزم از زهرا خبرنداری؟چرا وبلاگ مریم گلی رو آپ نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟ نظراتش رو هم بستهدلنگرونش شدممممممممممممممممخبری ازش داشتی به من بگو مرسی
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
9 بهمن 92 19:32
سلام دوستان با پایتخت گردشگری ایرانکرمانشـاهبروزم خوشحال میشم بهم سر بزنی معرفی کلانشهر کرمانشـاه واستان کرمانشـاه.
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 10:51
مطمئنم وقتی بارسین بزرگتر بشه کلی قدر مامانشو میدونه که انقدر براش زحمت میکشین
الهام مامان امیرعلی جون
12 بهمن 92 22:36
خسته نباشی زهره جان. عزیزم خدا قوتت بده]
مهین
15 بهمن 92 17:45
چه کارمند نانازی
مامان امیرارشا
23 بهمن 92 17:45
الان که عکسای پست قبل باوقار و صبوره و با مامانی میره سرکار افرین پسر گلم دندونات هم مبارک عزیزم مامانی عزیز شما هم واقعا خسته نباشید.
زهرا (✿◠‿◠)
24 بهمن 92 0:15
ای خدااااا.....ناااااز بارسین ملوسم دندون دراورده؟؟؟ جونممممم.... غذاهای خوشمزه و متنوع منتظرتن بارسینم
مامی آینده
19 اسفند 92 15:04
ااااااااااااااااااااای جاااااااااااااااااااان آدم یاد هانیکو و اوشین می افته ناااااااااااااااااز بشی خوشگل خانوم. خدا هم انشالله یه نی نی سالم به من بده به نظرم منم اینطوری میشم