بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

8 مثل 8 ماهگی

1392/11/1 21:40
نویسنده : زهره و شانتیا
2,534 بازدید
اشتراک گذاری

           نفس مامان و بابا

             

                                                           تولد 8 ماهگیت مبارک

 کوکی مامان سلام 

8 ماهگیت مبارک عزیز دلم . روز یکشنبه 92/10/29 همزمان با میلاد پیامبر اکرم  شما 8 ماهه شدی و وارد ماه نهم شدی . بعد از ظهر یه جشن کوچیک 3 نفره گرفتیم و بعدش چون تمام روز بارون می بارید رفتیم دور  دور . چه بارون با حالی بود . من و شما تو ماشین خوابمون برد بیچاره بابایی که تنهایی بیدار بود و رانندگی می کرد .

جیگرم , تمام تلاشت رو کردی که کیک رو بهم بریزی اما متاسفانه موفق نشدی 

اینم عکس کیک تولدت ( محصول مشترک مامان و بابا ) 

این آی پد کودکان که موزیکاله رو عمو شهداد برای شما گرفته و فرستاده . خیلی هم عاشقشی ( دستش درد نکنه ) 

اینجا کنار خلیج فارسه و شما از خستگی زیاد خوابت برده بود. 

یه روز بارونی تو بندر عباس .عاشق این هوام 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آرزو
2 بهمن 92 8:53
سلام بارسین جونم 8 ماهگیت مبارک...چه کیک خوشگلی افرین به مامان و بابا ی هنرمندت ....
مامان آیهان کوچولو
2 بهمن 92 10:09
8ماهگیت مبارک نفسم انقد دلم میخواد الان بارون یا برف بباره.یه مدته اینجا از این دو تا خبری نیست به شده دلتنگ شدیم.دلم میخواد برف بباره بریم برف بازی. ببوس این گل پسرو.گناه داره میذاشتین کیکو دست بزنه دیگه
مامان یاسمین
2 بهمن 92 11:49
هشتمین ماه تولد شازده مبارک باشه واقعا تو این منطقه بارون باریدن از معدود اتفاقاتیه که میوفته و من که خیلی دلم برا بارون تنگ شده بود آه ه ه ه
مامان مبینا
2 بهمن 92 13:49
عززززززززززززیز دلم خوشگل خاله8ماهگیت بازم مبارک مبینا جون هم 4سال و6ماهه شده وما منتظرتونیم
مامان مبینا
2 بهمن 92 13:51
ای وای حواسم نبود اومدید پیشمونفردا اپیم حتما بیایند پیشمون
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 15:33
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان رز .
2 بهمن 92 15:48
8 ماهگیت مبارک باشه عزیزم ان شالله تولد 120 سالگیت چه کیک خوشگلی دست مامان بابا درد نکنه خیلی عسلی کلوچه پست جدید داریم تشریف بیارید
عاطفه مامان ستیا
2 بهمن 92 19:20
تولد مبارک جیگر خالهههههههباز که با اینهمه سلیقه دل مارو آب کردی زهره جوووونچه آی پد خوشتلی دست عمو درد نکنهساحل بندر یادش بخیر هیییییییییی روزگار
آزاده
2 بهمن 92 23:20
عزیزکم 8 ماهگیت مبارک.ایشالله 800 ساله بشی خوردنی خاله.میبوسمت یه عالمه
الناز مامان آوا
3 بهمن 92 10:44
8 ماهگيت مبارك گل خوشبوووووووووووووووو قربوووووونت برم من كه اينقدر ناز خوابيدي
خاله شيدا و روشا
6 بهمن 92 8:43
سلاممممممممممم هشت ماهگي ات مبارك عزيز خوشگل ملوسم واي چه باروني بوداااااا حيف كه تب لرز داشتم و نتونستم برم زير بارون
مامان امیرمحمد
6 بهمن 92 13:09
8 ماهگیت مبارک عزیزم،آیپد خوشگلت هم مبارک،دستشون دردنکنه
زهرا مامان هیوا
8 بهمن 92 1:08
ای جونم 8 ماهگیت مبارک آقا بارسی گل عزیزم انشالله همیشه سلامت باشی
الهام مامان امیرعلی جون
12 بهمن 92 22:38
8ماهگیت مبارک خاله جان. راستی زهره جان عکسه آخری هوای بارونی بندرعباس خیلی به دلم نشست/ من سال پیش اومدم اونطرفا عاشقه بندرعباسم
مامان ملیکا
15 بهمن 92 23:23
خوشبحالت بارسین جون ,کاشکی منم اونجا بودم دلم برای شهرمون و ساحل تنگ شده ,چه عکسای خوشگلی گرفتی