بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

اتاق جدید بارسین جون

1392/5/28 13:53
نویسنده : زهره و شانتیا
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

 ماهی کوچولو سلام

مامانی وبابایی توی تاریخ 92/5/11 موفق شدیم اتاق جدیدتو درست کنیم  اخه از وقتی اسباب کشی کرده بودیم فرصت این کار رو پیدا نکرده بودیم .دیوار اتاقت رو رنگ کردیم و نقاشی های مزرعه حیواناتت رو که رو چوب کشیده و رنگ کرده بودم به دیوار چسبوندیم البته برای کامل تر شدن مزرعت یه سری حیوون جدید هم اضافه کردم دیوار زمینه رو هم با بابایی رنگ کردیم تا کاملا شبیه مزرعه بشه . خودم اینقدر از دیوار اتاقت خوشم اومده که گاهی می رم تو اتاقت میشینم و تماشا میکنم آخه مامانی عاشق حیواناته وآرزو داره که یه روز همچین مزرعه ای داشته باشه .تا قبل از به دنیا اومدن شما یه خرگوش داشت که مجبور شد اونو به یکی دیگه بسپره . خرگوش بامزه ای بود فقط یه اخلاق بدی که داشت این بود که وقتی گرسنه بود ممکن بود گازت بگیره گاهی دلم براش تنگ می شه و یاد خاطراتش می افتم اما به هر حال الان شما خرگوش کوچولوی مامان و بابایی و ما تو رو با هیچی عوض نمی کنیم .

مزرعه حیوانات بارسین

تابلوی مزرعه بارسین

این نقاشی رو روی دیوار روبروی تختت کشیدم و شما خیلی عجیب به این گوسفنده خیره می شی

اینم خرگوش کوچولوی شکمو مامان که اسمش بود موش دونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیهان کوچولو
29 مرداد 92 14:42
چقد دیوار اتاقش ناز شده.افرین به مامانو بابای خلاق.


مرسی دوست خوبم
مامان بهنود
30 مرداد 92 1:36
فوق العاده شده....خیلی خوشم اومد ....
ماشالا به این همه ذوق و سلیقه ....


ممنون خانومی ماشاا... شما هم خیلی باسلیقه ای
مامان امیرمحمد
30 مرداد 92 11:04
چه اتاق قشنگی،چه مزرعه قشنگی،مبارکت باشه بارسین جان،دست مامانی و بابایی دردنکنه،خیلی باسلیقه اید


ممنون گلم
الناز مامان آوا
31 مرداد 92 12:28
به به به چه اتاقي داره بارسين كوچولو دست ماماني هم درد نكنه با اين سليقش
مامان ساینا
5 شهریور 92 7:08
چقدِ خووووووووووووووووووووشکل شده اتاق پسرمون دستت درد نکنه مامانی اتاق بارسینم مثل ساینا خیلی شلوغ پلوغه جایی برا خودشون نیست
مامان سلوی
6 شهریور 92 10:26
سلام عزيزم
اتاق بارسين جون خيلي خوب شده
ميتونم خيلي تخصصي بپرسم از چه رنگهايي استفاده كردي... واسه حيوونا از چوب معمولي استفاده كردي يا؟
من سابقه نقاشي دارم
با چوب هم كار كردم
ميخوام يه همچين كاري به تميزي و قشنگي كار شما واسه اتاق دخترم در بيارم
ممنون كه راهنماييم ميكني
بي صبرانه منتظر جوابت هستم
راستي به وبلاگ دخترم هم سر بزنيد



ممنون خانومی که بهمون سر زدی ماشاا... دختر ماهی داری خدا حفظش کنه . ما خوشحال می شیم که بتونیم دوستای خوبی برای شما باشیم .
من طرح این مزرعه نقاشی رو از یه استیکر به همین نام گرفتیم ( تو اینترنت سرچ کن) البته طرح های زیبای دیگه هم هست .من روی تخته 3 لا طرح رو کشیدم بعد همسرم با اره مویی دور طرح رو برید و من رنگ آمیزیش کردم دیوار اتاق رو با رنگ چلاستیک رنگ کردیم و شکل یه تپه در آوردیم بعد نقاسی ها رو با استفاده از چسب دو طرفه به دیوار چسبوندیم .البته اندازه اصلی خود استیکر خیلی بزرگه و تقریبا 2 تا دیوار رو کامل می گیره .اون گوسفند بزرگه رو رو دیوار نقاشی
کردم . امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم باز هم اگه سوالی داشتی بپرس خوشحال می شم کمکت کنم . راستی شما کجایی هستین ؟

عاطفه مامان ستیا
12 شهریور 92 20:08
مامان هنرمنددددددد


مرسی خانومی