بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

سرما خوردگی مامان آبان 91

1391/12/15 11:37
نویسنده : زهره و شانتیا
489 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

مامانت تو این ماه سرمای سختی خورد با 2 درجه تب   حالم خیلی بد بود بابایی ازم پرستاری می کرد یک هفته تو خونه خوابیدم اما دکتر نرفتم  می گفتم اگه برم دارو می ده و  من نمی خوام دارو بخورم  کلی لیمو شیرین خوردم وزنم کم شد غذا نمی تونستم بخورم  با کلی استراحت حالم خوب شد  یک هفته بعد مامانم  اومد 5 روز پیشم موند بعد از اینکه مامان جون برگشت شمال من بازم سرما خوردم البته ادامه سرما خوردگی قبلیم بد که دوباره عود کرد , بازم افتادم تو رختخواب و یک هفته سر کار نرفتم تا خوب شدم خیلی نگران تو بودم که اتفاقی برات نیفته آخه مرتب عطسه و سرفه کردن بهت فشار وارد می کرد بعلاوه تب بالا که اونم سنگ تمومه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)