بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

اولین باری که دیدیمت دوشنبه 91/08/03

1391/11/22 18:37
نویسنده : زهره و شانتیا
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان

امروز برای اولین بار با بابایی رفتیم سونگرافی وقتی تصویرت رو دیدم ناخواسته  گفتم : جانم      البته چیز واضحی دیده نمی شد اما صدای قلبت کاملا واضح بود دکتر گفت که همه چی خوبه و نی نی الان7 هفته و 3 روزه است  وقتی از اونجا بیرون اومدیم زنگ زدیم به مامان و بابای من و مامانو بابای  بابایی خبر دادیم همه خیلی خوشحال شدن .                     _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

اینقدر ذوق زده بودیم که صدای قلبتو که ضبط کرده بودیم برا همشون از پشت تلفن گذاشتیم   

 مامانم گفت پس برا همین بود که زنگ می زدی و می گفتی سوء هاضمه داری ای کلک !

تا چند روز فامیلا و دوستا که متوجه می شدن من نی نی تو دلم دارم زنگ می زدن و تبریک می گفتن

 عزیزکم نمی تونی تصور کنی که مادر شدن چه حس خوبیه  اینم تصویر اولین سونو گرافی تو این چند وقت مامانی حسابی بدخواب شده و نصف شب بیدار می شه و تا صبح خوابش نمی بره

حوصله اشپزی کردن رو هم نداره خیلی کسل شده و حسابی بد غذا اما همه رو به خاطر گلش تحمل می کنه 

 

اینم تصویر اولین سونو گرافی     

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)