بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

پنج زیبای من

1392/2/24 23:22
نویسنده : زهره و شانتیا
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

                            فینگیلی مامان

               فقط  5 روز دیگه

سلام جیگر مامان . مامانی از امروز دیگه نمی رم سر کار دیروز با خاله مریم رفتیم آرایشگاه تا به خودمون برسیم و برای یکشنبه آماده باشیم  امروز هم برای آخرین باررفتم دکتر  این چند روز هم توی یک چشم بهم زدن می گذره و همدیگر رو می بینیم  من و بابایی از خدا می خوام که تو رو صحیح و سالم بهمون بده

 

قابل توجه مامانایی که مثل من منتظر نی نیشون هستن 2 تا کتاب مفید برای بچه داری هست که بهتره تهیه کنید و این روزا مشغول خوندن اون بشین من خریدم و کلی مطلب یاد گرفتم و اسمشون هست( همه مادران سالم اند اگر ...    و همه کودکان باهوشند اگر...) امیدوارم بخرید و براتون مفید باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهنود
25 اردیبهشت 92 3:01
سلام ماماني ،ما مشهدي هستيم عزيزم
فاطمه جون
25 اردیبهشت 92 7:51
سلام زهره خانومی این 5 روز هم به سلامتی هرچه زود تر تمام میشه وتوهم کاکل زریتو بغل می گیری جیییییییییییییییییییگرشو خالش بخوره به ترنم گفتم که قرار پسر خاله دار بشه هر روز ازم سوال می کنه میگه باسین کی میاد ؟ کی بریم ببینمش آخه دیروز رفته سوگند کوچولو رو دیده بهشون گفته باسین دوست مامان هم داره میاد الهی بگردمش فک میکنه تونزدیکی عکساشو بزاری تا بهش نشون بدم وای بی صبببببببببببببببرانه منتظرم

خیلی ممنون دوست خوبم
مامان آوا
25 اردیبهشت 92 11:20
به سلامتي عزيزم.