بارسینبارسین11 سالگیت مبارک

بارسین جیگر مامان و بابا

مامان بی حوصله

1392/2/3 19:44
نویسنده : زهره و شانتیا
393 بازدید
اشتراک گذاری

فندقم سلام

خوبی پسرم جات راحته ؟فرشته کوچولو من  دیگه چیزی نمونده که زمینی شی. جیگرکم مامانی این چند وقت کاملا بی حوصله است  از شانس بدش بابایی هم دیر میاد خونه و وقتی میاد مامان تو بغلش کلی گریه می کنه و از تنها موندنش شکایت می کنه تمام تنم هم درد می کنه اما همه رو به امید دیدن شما تحمل می کنم حالا بریم سر وقت آخرین خبرایی که اتفاق  افتاده هفته پیش سیستان و بلوچستان زلزله اومد و ما هم اینجا کلی لرزیدیم منو شما و البته خرگوش خان خواب بودیم که با تکون زلزله بیدار شدیم مامان کنار یه ستون ایستاده بودم و دعا می کردم که تموم شه ایندفعه زلزله خیلی شدید و طولانی بود کل خونه صدای تیک تیک می داد مامان برای اولین بار خیلی ترسیدم و گریه می کردم آخه هم تنها بودم هم شما تو دلم بودی و نگرانت بودم  و می گفتم خدایا به بچه توی دلم رحم کن آقا خرگوشه هم رفته بود زیر صندلی راحتی و چشماش کلی باز شده بود و تکون نمی خورد بعد از حدود 30 تا 40 ثانیه بالاخره  تمام  شد منم زنگ زدم به مامانم و کلی گریه کردم مامانم هم شبکه خبر رو گرفت و گفت که سراوان زلزله 7/5 ریشتری اومده بعد هم به بابایی زنگ زدم خدا رو شکر که اونجا هم اتفاقی نیفتاده بود تا شب پیگیر اخبار بودیم تا اینکه متوجه شدیم خدا رو شکر اتفاق خاصی نیفتاده و فقط چند نفر زخمی شدن  می شه گفت معجزه بود اینقدر شدتش زیاد بوده که هند و پاکستان و امارات و حتی قسمتی از عربستان رو لرزونده و تو پاکستان کلی کشته و زخمی و خرابی به بار آورده  دیروز هم مامان باز سرماخورد و ایندفعه دچار گوش درد شدم و سرما به پشتم زد و کلی درد داشتم آخه اینجا هوا گرمه و کولر ها روشن و گرم و سرد شدن خودش عامل سرماخوردگیه

                                    

راستی 22 فروردین تولد مامان بود و بابایی برام کیک پخت یه دسته گل گرفت و یه مدال طلای خوشگل و من و شما و بابایی باهم جشن گرفتیم خیلی عالی بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هدیه
3 اردیبهشت 92 13:16
سلام مامان بارسین جون
وقتی متنتو خوندم یاد لحظه بدنیا اومدن رادوین افتادم، گریم گرفت
امیدوارم شما هم زود زود این حس فوق العاده رو تجربه کنی از در کنار هم بودن لذت ببری
راستی چندم قراره بدنیا بیاد این شاهزاده؟


سلام خدا بخواد 29 اردیبهشت فندوقمون میاد
مامان امیرمحمد
5 اردیبهشت 92 9:17
سلام عزیزم،خدارا شکر که اتفاقی براتون نیفتاده،چیزی دیگه نمونده گلم تا فرشته کوچولو به دنیا بیاد و جمعتون سه نفره بشه!
مامان محمدمهدی
5 اردیبهشت 92 19:22
قدم نو رسیده پیشاپیش مبارک مامان خانومی وبلاگ زیبایی داری
مامان بهنود
6 اردیبهشت 92 14:39
خداروشکر که اتفاق خاصی نیفتاد ماهم چتدتاا ز اشناهامون سراوان زندگی میکردن خیلی نگرانشون شدیم. کم کم دیگه باید خودمون رو برای جشن تولد بارسین جون اماده کنیم.قدمت مبارک عزیزم. تولدت بابایی بارسین جون هم مبارک. مامانی بارسین جون.مراقب خودت باش خانمی.ایشالا دیگه اتفاقی نیفته که شمااینقد نگران و ناراحت بشی.
فاطمه جون
7 اردیبهشت 92 13:59
سلام عزیزم خدا را هزاران هزار مرتبه شکر که شماو جیگر طلا سالم هستید . ببخشید یه مدت درگیر کارام بودم نتونستم بهتون سر بزنم بی صبرانه منتظر بارسین جونم امیدوارم که با اومدن این فدوقی تمام اون لحظه های ناراحت کننده از بین برن یه دنیا شادی نصیبتون بشه . زهره جون منم از این لحظه های پر از تنهاییو رو داشتم این واسه همه پیش میاد تنها یاد نی نی کوچولو دل رو اروم میکنه به شوق دیدنش . منم وقتی ترنم جون اومد همه اون لحظه های تنهایی هام فراموش کردم . دوستتون دارم منتظر گل پسرمون هستم که زنگ بزنم صدای نازشو بشنوم [ماچ
مامان بهنود
8 اردیبهشت 92 1:22
ممنون عزیزم
مامان آوا
8 اردیبهشت 92 14:52
آخي خدارو شكر كه مشكلي پيش ميومد انشالله كه ديگه پيش نياد ماماني با تاخير تولدتون مبارك انشالله سال ديگه 3 تايي جشن بگيرين
سیب سرخ کوچولو
9 اردیبهشت 92 21:03
سلام زهره جونم.خدا رو شکر چیزی به زمینی شدن بارسین جون نمونده.سیب کوچولو حدود 10 روز بعد از بارسین اگه خدا بخواد دنیا میاد.عزییییییییییییییزم.خدا رو شکر به خیر گذشت.انشاالله بلا ازتون دور باشه
مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 12:01
مادر” است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
عاطفه مامان الای
14 اردیبهشت 92 14:06
زهره جون اون کد رو که اسامی کسایی رو که تو ویلاگ مشخص میکنه میشه بگی از کدوم سایت برداشتی من یه بار این برنامه رو دیدم یادم نیست کدوم سایت بود واسم برنامه اش رو هم برام تو وبم بنویسی ممنون میشم