بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

لالایی

1391/12/21 18:25
نویسنده : زهره و شانتیا
488 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم سسسسسلام

این لالایی از زمان بچگی مامانی تا حالا تو رادیو پخش می شه که برا گل پسرم می ذارمش که خوب خوابش بگیره

گنجشک لالا, سنجاب لالا

آمد دوباره  ,مهتاب بالا

لالا لالایی  لالا لالایی لالا لالایی ...

لالا لالایی  لالالالایی لالا لالایی...

گل زود خوابید , مثل همیشه

قورباغه ساکت , خوابیده بیشه

لالا لالایی لالا لالایی لالا لالایی..

لالا لالایی لالا لالایی  لالا لالایی..

جنگل لا  لا  لا  لا

برکه لا  لا  لا  لا

شب برهمه خوش , تا صبح فردا

لالا لالایی لالا لالایی لالا لالایی...

 

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیب سرخ کوچولو
21 اسفند 91 22:34
سلاااااااااام زهره جونم.خوبی؟؟بارسین کوچولوی ناز ما چطوره؟؟فکر کنم اختلاف سیب کوچولو و بارسین جون خیلیییییییییی کم باشه.سیب کوچولو همین فردا 29هفتگیش تموم میشه.خیلییییی خوشحالم که در این انتظار شیرین با هم هستیم.امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم و نی نی گلوهامون همبازی باشنبا افتخار لینک شدی خانمی.
ملیکه جون
23 اسفند 91 13:02
سلام. بارسین کوچولوی ناز , از روزی که رفتی تو دل مامانی من شدم مشاور پزشکی مامانی . حق ویزیت هم که هیچی نداد, جیگر منم گذاشتم بدنیا بیایی یه بوس جوندار از لپت بگیرم و حسابم با مامانی صاف بشه.راستی من دختر عمه عزیز و دوستداشتنی مامانت هستم عسل طلا , :-*:-*@-}--@-}--
عاطفه مامان الای
8 اردیبهشت 92 2:12
خدا فرج خیر بده به سلامتی زایمان کنی...یه بارسین تو نینی وبلاگ هست ولی دختره!!! شاید بشه واسه پسر هم گذاشت اگه ثبت احوال بده منتظر دیدنشیم من رو لینک کنید منم شما رو لینک میکنم