بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

بارسین و اولین غذا

1392/8/26 13:24
نویسنده : زهره و شانتیا
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری سلام

روز جمعه 24 آبان فرصت کردم و یکم فرنی برات پختم  . این اولین غذایی که شما می خوری خیلی بامزه بود قاشق رو می برد سمت دهنت ، دهنت رو کامل باز می کردی و وقتی فرنی  می خوردی با تعجب به من نگاه می کردی و یکم از فرنی رو پس می دادی .با روزی یه قاشق شروع کردم این هفته فقط فرنی بهت می دم گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیرمحمد
27 آبان 92 10:03
نوش جانت عزیزم،خوب غذاتو بخور تا قوی و سالم باشی گلم
عاطفه مامان ستیا
27 آبان 92 13:24
به به به سلامتییییییییییچقدر ذوق کردممنم میخوام دقیقا روز تولدش شروع کنم البته خواهرم که اومده پیشم میگه زودتر بده ولی نمیدونم چرا پیله کردم که نه درست همون روز بدمراستی قطره آهنشو کی شروع میکنی
آزاده
28 آبان 92 0:12
بارسین جون شروع غذا خوردنت مبارک عزیزم.نوش جونت.باریکلا به شما که اینقدر قشنگ نشستی جیگر
خاله شيدا و روشا
28 آبان 92 8:54
الهي فدات شم،بزرگ شدي ديگه خاله
مامان بردیا شیطون
28 آبان 92 12:22
نوش جوووووووووووووووووووووووووووووونت عسلم قربونت برم
مامان بردیا شیطون
28 آبان 92 12:25
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان آیهان کوچولو
28 آبان 92 23:40
الهیییییییی پس به جمع پرخوران ایرانی خوش اومدی بارسین جونم. منم هی میخوام به آیهان فرنی بدم ولی دو دلم همش میگم بذا 6 ماه تموم بشه بعد ولی خیلی دلم میخواد.چون وقتی غذا میخوریم بدجور نگامون میکنه آدم دلش کباب میشه. مامان آیهان سلام .اگه پیامم رو می بینی می خواستمبگم نمی دونم چرا نمی تونم تو وب آیهان جون نظر بذارم . کد امنیتیش باز نمی شه خواهشا مشکل رو حل کن عزیزم . آیهان جون رو از طرف من ببوس خیلی زیاد
مامان کیان
29 آبان 92 12:41
الهی فدات بشم نوش جونت خوب بخور تا قوی بشی پسر دوست داشتنی من.
مامان امیرارشا
29 آبان 92 16:40
غذا خوردنت مبارک خوشگله ایشاله که همیشه سالم و تندرست باشی. می بوسمت
مینا مامی رونیکا
1 آذر 92 2:09
نوش جانت عزیز دلم....به سلامتی....خوشکل من
خاله ی آریسا
2 آذر 92 16:21
نوش جونت عزیزم ایشالله گوشت بشه بچسبه به رونت ایشالله که خوش غذا میشی خوشگلم
مامان آیهان کوچولو
4 آذر 92 4:37
آخه نمیدونم که مشکل از کجاست درستش کنم.فقط یه نفر به غیر تو هم هست که نمیتونه نظر بذاره. خانومی من تلاش می کنم که نظر بزارم اما اگه نشد اینجا برات پیغام می ذارم . ماشاا... آیهان جونم خیلی بزرگ شده خاله فداش شه خیلی خیلی ببوسش