بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

بارسین و اولین آتلیه

1392/8/14 12:26
نویسنده : زهره و شانتیا
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان سلام

این عکس ها رو وقتی رفته بودیم تهران تو آتلیه ای که تو هایپر استار بود گرفتیم البته قصد قبلی نداشتیم همین جوری یهویی شد.

 بارسین در چهارو نیم ماهگی ( 17 مهر 1392 )

                              

                              

من آخرش تو رو می خورم ...

  من و بابا عاشق این عکستیم ، جیگر طلا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله
14 آبان 92 16:00
خیلی ماهه هزار ماشالا ممنون شما هم لینک شدین.........
عاطفه مامان ستیا
14 آبان 92 22:11
عین پوستر این بچه خوشتلا شده هاااااااااا عجب عکسای خوردنییییییییییییییییییییی
سیب سرخ کوچولو
15 آبان 92 2:22
بارسین نازنین و مامان زهره ی گلش سلاااااااااااااااااااام.خوبین؟؟؟دلمون براتون یه ذره شده بود.ببخشید که اینقدر دیر و کم میایم و سر میزنیم.ماشاالله عزیز دل خاله چقدر بزرگ شدی.فدات بشم من الهی.دلم برات یه ذره شده بود عزیزم.زهره جون از طرفم روی ماه بارسین جون رو ببوسوای فدات بشم من چقدر خوش ژستی تو عکسات.فدای اون چهره ی ماهت بشم من خاله جونی.آفرین به مامان زهره ی فعال و گلمنم فعالم ها.اما در زمینه های دیگهزهره جون خدا میدونه خیلی دوست دارم زود به زود آپ کنم و بیام از دوستای گلم و بارسین جون خبر بگیرم اما متاسفانه مشکلاتی هست که زیاد دست رو باز نمیذارهخونه ی مادر شوهر که باشی ها...اصلا یه وضعیخلاصه اینجوریاست که من کم میام متاسفانه بعد از فارغ شدن به قول قدیمیا

ممنون ک بهمون سر زدی
مامان امیرمحمد
15 آبان 92 12:29
هزارماشاا... خوشگلم خیلی عکسات قشنگ شده عین پوستر،بیا بغل خاله هزارتا بوست کنم درسته مامانی عکس آخری معرکه است
مامان بهنود
15 آبان 92 17:30
سلللللللللللللللللللللللللام بارسین جونم....دلم یه دنیا واست تنگ شده بود...اگه پیشم بودی یه دنیا میبوسمت گلم....
مامان بهنود
15 آبان 92 17:31
عکسات فوق العاده شده عزیزم..
آزاده
15 آبان 92 22:56
وایییییی بارسین جون چه عکسهای خوشگلی خاله جون.ماشالله خودت خوشگلی عکسهاتم عین خودت جیگر میشن
الناز مامان آوا
17 آبان 92 17:12
عكسا فوق العاده قشنگ بودند حتما چند تا شو بزرگ كن حيفه. قربونش برم من با اون ژستاش
مامان آیهان کوچولو
18 آبان 92 9:51
عکس اولی و آخری خیییییییییییییییییییییلی نازه
خاله شيدا و روشا
19 آبان 92 11:57
ماشاالله هزار ماشاالله فدات شم كه اينقدر خوشگل و ملوس و ناناز و عزيز و آقاي
هدیه مامان رادوین
20 آبان 92 10:45
چه عکسای قشنگی خاله جون لبات همیشه خندون
مامان بردیا شیطون
21 آبان 92 12:29
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ چه قشنگن........
خاله ی آریسا
26 آبان 92 10:27
واااااااای چه عکسای نازی انداختی . منم عاشق اون عکس آخری شدم . مامانی بدو اسفند
مامان معین
26 آبان 92 13:23
جانم خدا حفظش کنه براتون . عزاداریت قبول باشه خاله جونی