بارسینبارسین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

بارسین جیگر مامان و بابا

نی نی لازم

1392/1/5 17:08
نویسنده : زهره و شانتیا
11,811 بازدید
اشتراک گذاری

مربای بابایی

سلام

امروز منو مامانت بالاخره فرصت کردیم وبلاگتو کامل کنیم و همه عکس هات رو برات یادگاری بزاریم جیگرتو بخورم قبلا عکس تزیینات اتاقت رو دیدی پسرو حالا عکس وسایلی که برات گرفتیم رو می زاریم اتاقت بی صبرانه منتظر اومدن شماست خیییییییییییییییییییلی دوست داریم راستی دست مامان جون وبابا جون مامانی درد نکنه که این سیسمونی رو برای شما خریدن البته اونا پولش رو فرستادن و من و مامانی با سلیقه خودمون خریدیم امیدواریم خوشت بیاد جیگر طلا 

ایشاا... قران همیشه و در همه حال پشت و پناهت باشه

 

اینم چند دست لباس تو خونه برای فندق بابا

اینم چند دست لباس سرهمی برای بیرون

اینا چند دست لباس بیرون پسمل گلم توسایز های مختلف

مامانی این شلوار پیش بندیتو خیلی دوست داره

ست حوله حمام عسل بابا

قربون وسایل حموم پسری

 این کلا ه خوشگل که شکل بلوطه رو مامانی برات بافته

اینم آلبوم خاطرات فداش بشم

 

سه کاره کریر ، نی نی لای لای و صندلی ماشین جوجومون

 

اینا عکس کریر و صندلی ماشینته که البته صندلی ماشین دو کارست و کالسکه هم می شه من و مامانی ازش خیلی خوشمون اومد چون دو کاره است

چند تا بازی فکری و کتاب کودک برا کلوچه مون

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطمه جون
6 فروردین 92 10:12
سلام قند عسلکم خوبی عیزیم جات راحته یا اینکه مامان جون خیلی ورجه و ورجه می کنه اخه این مامانت یکجا بند نمی گیره . هنوز نیومده دلم برات تنگ شده هرموع که پای سیستم مسشینم اول میام سراغ وبلاگ تو . راستی سال نو مبارک این مامان بی معرفتت که پیام خالی هم نمی ده . اتاق خیلی خوشگلی داری خاله جون البته مامان و بابای خوش سلیقه ای داری مخصوصا مامانت چون انتخاب من که بی نظیر بود فدات بشم می بوسسسسمتفاطمه جون
فاطمه جون
6 فروردین 92 12:58
سلام جیگر طلا عیدت مبارک خوبی خاله جون مامان زهره که اذیت نمی کنه اون مامان وول ولکی که تو داری خدا خاله جون بهت رحم کنه @} راستی اتاقت خیلی خوشگله البته سلقه مامان و بابات خوبه مخصوصا مامان جونت بخاطر انتخاب دوست بی نظیری مثل من . عزیزکم بی صبرانه منتظر دیدنتم . امید وارم همیشه سالم باشی اسمت ناز بارسین خان سالار
مهدیه
6 فروردین 92 19:50
نازیییییییییی چه سیسمونی کامل و قشنگی! دست مامان و بابای گلت درد نکنه! از آشنایی تون خییییلی خوشحال شدم بازم میام پیشتون!
فاطمه جون
7 فروردین 92 11:23
سلام نازنازی خاله گفتم شاید منو نشناسی من مامان ترنم جون هستم
عموی بچه
7 فروردین 92 23:15
اینا از طرف پدر شوهر مادر شوهرن اولندش
تو این عکس ی رم میکرو می بینم من


مرسی عموی بچه
ار تذکر رم هم واقعا ممنون 1 خانواده رو از نگرانی در اوردی

مامان امیر آراد
9 فروردین 92 13:25
بارسین جون اتاقتم خیلی خوشکله دست مامان و بابات درد نکنه
مامان امیرمحمد
11 فروردین 92 11:51
سال نو مبارک،نااااااااااااازی،چه سیسمونی قشنگی،انشاا... بارسین جون به موقع به دنیا بیاد و این لباسای خوشگل رو بپوشه و مامانی عکسای قشنگشو بذاره توی وبلاگ
فاطمه زهرا مهردادی
2 خرداد 92 15:02
سلام قدم نو رسیده مبارک انشاءالله با سلامتی کامل از وسایل هایش استفاده کند، دست مادر جون و پدر جون درد نکنه. بارسین عزیزم دوست دارم بارسین جان در کنار پدر و مادرت انشاءالله 120 ساله بشی؟
سوگل
6 مرداد 92 11:34
سلام زهره جون .. مبارک گل پسرت باشه ... عزیزم اینجایی که شما میگی مبله منصوره .. چند بار رفتم و سرویس هاشم دیدم ... اتفاقاً تو وبلاگم هم عکس مدل هاشو گرفتم و از دوستام خواستم نظر بدن ... ولی در کل تو بندر اصلاً تنوع نیست و میشه گفت فقط یکی دوجا هست ..
مینا
7 آبان 93 1:09
سلام چه سیسمونی کامل و خوشگلی.... دوست عزیز اگه دوس دارین وسایل و تزیینات شیک و.متفاوتی برای اتاق پسملی نازتون تهیه کنید حتما از وبلاگ من هم دیدن کنید مرسییییییی namadkala.mihanblog.com